בשביל השינה - קורס ייעוץ שינה

כל מדריכת הורים יודעת, ששנת לילה טובה היא אבן דרך משמעותית בשביל ההורות:

יצירת שגרת לילה קבועה היא אחד מהיסודות הראשוניים ביותר להקניית הרגלים ומיומנויות שישמשו את ההורים והילדים לאורך כל הדרך.
כל מדריכת הורים יודעת שייעוץ שינה הוא כלי מקצועי שימושי ונחוץ, שירחיב את המענה שהיא נותנת ללקוחותיה ויאפשר לה להגדיל את ההכנסות.

לכן אני מזמינה אותך להצטרף לקורס הכשרת יועצות שינה
בשיטת "בשביל ההורות", המבוססת על עקרונות הפסיכולוגיה החיובית

אין הורה לתינוק שלא חולם על שנת לילה שקטה, כדי למלא את המצברים ולהמשיך לתפקד, אבל במקרים רבים שעת ההשכבה הופכת לעינוי מתמשך לשני הצדדים.
זהו המקום שלנו, מדריכות ההורים ויועצות השינה, להיכנס לתמונה ולסייע להורים ליצור שגרת שינה בריאה.

לשגרת שינה בריאה ולפיתוח היכולת של תינוקות ופעוטות להירדם באופן עצמאי יש משמעות עמוקה הרבה יותר מאשר הרווח המידי של ההורים – שגרה בכלל ושגרת שינה בפרט מעניקה לתינוקות תחושת ביטחון, יציבות וודאות והופכת עבורם בהמשך לקרקע בטוחה המסייעת לפיתוח ביטחון עצמי ולפיתוח היכולת לסמוך על האחר ועל העולם.

היכולת של תינוקות ופעוטות להירדם באופן עצמאי, ללא אמצעי תלות חיצוניים כמו נענוע, מוצץ, מגע או נסיעה, טומנת את הזרע ליכולתם להרגיע את עצמם, לדחות סיפוקים ולהתמודד עם תסכולים – יכולת שתלווה אותם לכל אורך הדרך.

כיועצות שינה מוסמכות, הרואות את התמונה הגדולה, תפקידנו להרחיב את נקודת המבט של ההורים ולאפשר להם ליצור טקסי שינה יעילים ולהקפיד על שגרת שינה קבועה מתוך בטחון ביכולתם, ראייה לטווח הארוך ומודעות.
אנו מספקות להן מידע חיוני, נותנות להם כלים מעשיים ומלוות אותם בהתמודדותם עם הקשיים שבדרך,
והכל בדרך מעצימה וחיובית.

מה בקורס?

קורס ייעוץ שינה של "בשביל ההורות" כולל 12 מפגשים בהם נבחן את נושא השינה באופן תיאורטי, נציע מודלים מעשיים ליישום עם משפחות, נעמיק בקשר בין שינה להורות ובין ייעוץ שינה לפסיכולוגיה חיובית ונכין אותך להתמחות מעשית בתחום.

למה כדאי לך ללמוד אצלנו?

העצמה – שיטת "בשביל ההורות" לייעוץ שינה, משלבת כלים מעולם ה-NLP ומתחום הפסיכולוגיה החיובית, ומבוססת על העצמת ההורים והילדים.

הבנה – תכנית ההכשרה שלנו תאפשר לך להבין את מקורות הקושי של הורים וילדים מתוך הקשבה אמיתית ולתת כלים מותאמים אישית לפתרון.

יישום – בקורס תלמדי מודלים מעשיים ופשוטים אותם יכול כל הורה ליישם בביתו ולהשפיע ישירות על איכות השינה שלו ושל ילדיו.

עדכנות – גישת "בשביל ההורות" מותאמת להורות במאה ה-21 ולאורח החיים עמוס הגירויים והתזזיתי של העידן המודרני ומשלבת תיאוריות מוכרות עם זווית ראיה רעננה.

הכשרה – קורס ייעוץ שינה מיועד לנשים המגיעות מתחומי החינוך, הטיפול והמשפחה, לדולות, למדריכות הורים ולנשים שרוצות לרכוש מקצוע מתגמל המשלב שליחות ופרנסה!

השתלמות – לאנשי חינוך – הקורס מוכר על ידי משרד החינוך כהשתלמות
לשנת שבתון.

השכלה – בסיום הקורס תקבלי תעודת הסמכה לייעוץ שינה.

פנו אלינו ונשמח לחזור אליכם בהקדם

בוגרות מספרות

כיועצת משפחתית ובוגרת קורס הדרכת הורים בשיטת "בשביל ההורות", מגיעות אלי משפחות רבות, אשר מעלות את סוגיית השינה ומציגות את המורכבות הגדולה של הנושא.
ממחקרים עולה כי שליש מהילדים בישראל סובלים מבעיות שינה ומחיר חוסר השינה גבוה מאוד להורים ולילדים.
קורס ייעוץ השינה נתן לי הרבה מאוד כלים וידע, אשר אותם מעבירה למשפחות אשר פונות אלי עם סוגיה זו. הייעוץ הופך את השינה לקלה יותר והם כמובן משיגים את מטרתם – לישון במשך לילה שלם וליהנות מכל ההשלכות החיוביות, הבאות בעקבות שינה טובה.
בחרתי דווקא בשיטת "בשביל השינה", מאחר ושיטה זו מותאמת לכל משפחה באופן ספציפי. מכבדים את הקצב והיכולת של כל הורה וילד בתהליך.
אני בונה תכנית שינה אישית שמתאימה למשפחה ומתבססת על החזון ההורי שלה ועל אג'נדת השינה שלהם. בנוסף, ישנה בשיטה זו, היענות תמידית לבכי של הילד וכל זה כדי לייצר לילד חוויה חיובית במיטה ולייצר לילד ולהורים ביטחון שההורים תמיד שם ובאים אליו כאשר הוא בוכה.

רותי - יועצת שינה

ממליצה בחום על קורס יעוץ השינה בשיטת בשביל השינה מבית בשביל ההורות.
הקורס מקצועי מאוד, מלווה במצגת מושקעת ומאורגנת בצורה מעולה.
שלי וליאת מדהימות. הקורס מועבר באווירה נעימה מאוד. יש תחושה של משפחה. כל נושא מלווה בהסברים מצוינים ודוגמאות מפורטות.
במסגרת הקורס עשינו סטאז' ל-2 משפחות עם ליווי של שלי, ליאת וכל בנות הקבוצה, כך שיש תמיכה מלאה גם "כשקופצים למים".
אם זה לא היה ברור עד עכשיו אז אני מאוד ממליצה על הקורס 😊

כמדריכת הורים לא מעט שנים היכולות שלי הלכו והשתכללו עם השנים בלא מעט סוגיות.
השינה היה נושא שמיעטתי לנגוע בו מחוסר ידע עד שהגעתי לקורס"בשביל השינה", שפתח בפני עולם רחב סביב עולם השינה. הקורס היה מקצועי ביותר והתאפיין ביחידות מאוד ברורות מובנות ונהירות. מובילות הקורס היו בעלות ידע ונסיון רב שבלט לאורך הקורס.
הגישה מעוגנת בתוך עולם השינה ומובלת בבטחון לאחר מאות סיפורי הצלחה. לקראת הסיום התחלתי להדריך הורים כיועצת שינה עם סופוויז'ין שליווה אותי האמין בי וסייע בכל התלבטות. מה שהפך את הייעוץ שלי למקצועי בטוח ובעל תוצאות.
התחושה שיש לי היום כלים שעוזרים להורים במקום הכי מתסכל ולחולל שינוי בפרק זמן סביר הוא ממלא בהחלט.
ממליצה לכל מי שעובד עם הורים ובחינוך ורוצה להרחיב את הידע בסוגיה מורכבת זו להצטרף לקורס זה הנאה והחכמה מובטחת.

בשביל ההורות – המרכז להדרכת הורים
והכשרת אנשי מקצוע בתחום המשפחה

מייל: info@2-parents.co.il
טלפון: 077-9972089

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים