הדרכת הורים פרטנית

כל אחד מאתנו חווה לעיתים קושי בהורות

הילד לא משתף פעולה? הויכוחים מתישים אתכם? אתם מרגישים שאתם נכשלים בתקשורת עם הילדים? בואו ללמוד איך בכמה כלים פשוטים יוצרים אוירה חיובית, מכבדת ושיתוף פעולה של הילדים.
בין אם מדובר בקושי בהצבת גבולות המתבטא במריבות יומיומיות על זמן מסך, ממתקים או הרגלי שינה, קושי בהכלה של התנהגות מסוימת,
או קושי בהתמודדות עם רגשות שליליים של הילד כמו כעס, עצב או תסכול.
גם אם מדובר בהתלבטות קטנה, בדבר אחד שהייתם רוצים לשפר בהורות שלכם,
בקושי אחד שמעסיק אתכם ויכול להעיב על חיי היומיום ולפגוע באווירה בבית,
מומלץ להגיע להדרכת הורים.

מי מגיע להדרכת הורים פרטנית?

להדרכת הורים פרטנית בשיטת "בשביל ההורות" מגיעים זוגות וגם אבות או אימהות לחוד.
אמנם רצוי שכל המבוגרים המשמעותיים בסביבת הילד יפעלו בדרך מעצימה שתתרום להתפתחותו, אך מאחר שמדובר בכלים אימוניים, גם אם מגיע הורה אחד – הם עובדים.

להדרכת הורים מגיעים הורים שמחפשים פתרונות לשלל נושאים: הרטבת לילה, מריבות אחים, התפרצויות זעם, קשיים חברתיים או תחושה של ההורה עצמו שהוא לא עושה מספיק, שהוא לא מאושר בהורות שלו, שהוא לא מוצא זמן להקדיש לעצמו ועוד.

מה עושים בהדרכת הורים פרטנית?

הדרכת הורים פרטנית בשיטת "בשביל ההורות" מבוססת על הקשבה לצרכים הייחודיים שלכם, ההורים, ולצרכים הגלויים והסמויים של ילדיכם.

גישת "בשביל ההורות" משלבת בין כלים מהפסיכולוגיה החיובית וה-NLP לתיאוריות התפתחות קלאסיות ומודרניות ויוצרת מודל מעשי ומוכח להורות משמעותית.
לפי תיאוריית הפסיכולוגיה החיובית מה שמתמקדים בו גדל – ולכן אנחנו מתמקדים בטוב שבנו כהורים ומעצימים את הטוב שבילדינו

במפגשים נתבונן בגישה ההורית שלכם, נבחן יחד את הדברים שהייתם רוצים לשפר, נגדיר את החזון שלכם כהורים, ונתווה דרך סלולה ומובנית עם כלים ברורים וטיפים להתנהגות יומיומית כדי להגיע לשינוי המיוחל.

אני מזמינה אתכם יחד, או כל אחד מכם לחוד, לפנות אלי או לאחת מהמנט(ה)וריות של "בשביל ההורות", בכל נושא שמעסיק אתכם.

גם אם הקושי נראה לכם בלתי פתיר, אני מבטיחה לכם שאפשר להשיג שיפור משמעותי בתקשורת, בהתנהגות ובאווירה בבית, בתהליך ממוקד וקצר, המבוסס על 4-10 מפגשים בלבד. אל תהססו לפנות להדרכת הורים, בשביל ההורות המאושרת שאתם ראויים לה ובשביל לגדל ילדים מאושרים המממשים את הפוטנציאל הטמון בהם.

פנו אלינו ונשמח לחזור אליכם בהקדם

בשביל ההורות – המרכז להדרכת הורים
והכשרת אנשי מקצוע בתחום המשפחה

מייל: info2parents@gmail.com
טלפון: 077-9972089

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים