ישנם חמישה כלי הורות מרכזיים שיעזרו לכם להוביל את ילדכם להצלחה, לחיבור ולהתפתחותם האישית. אם תלמדו אותם ותמשיכו לשאוף לגרום להם להבין את הערך בתא המשפחתי, ילדכם ילמדו את התכונות הדרושות להם כדי להצליח בחיים. כל כלי הורות מרכזי משאיר מקום למבנים משפחתיים שונים ולהבדלים תרבותיים. לכל כלי יכולת להיות מותאמת כך שתתאים לייחודיות שלכם כמשפחה אינדבידואלית.

חשוב לציין, לידה היא תהליך טבעי עבורו אך הורות איכותית זקוקה לכלים הנכונים, הדרכת הורות פרטית וצבירת ידע נוסף דרך פלטפורומות כגון הרצאות להדרכת הורים או קורס הדרכת הורים.

דוגמא אישית

דוגמא אישית היא הבסיס ללמידה והיא נעשית באמצעות התבוננות. על ידי למידה נוספת על דוגמא אישית נכונה תוכלו להשתמש בכלי זה כדי ללמד את ילדכם כיצד אתם מצפים שהוא יתנהג – איך להבדיל בין מעשים נכונים לכאלה שאינם, הטמעת מוסריות ולהבדיל בין טוב לרע באופן כללי.. בהגדרה, פירוש הדבר שתצטרכו לבחון את ההתנהגות שלכם וכתוצאה תוכלו לשדר את הערכים הללו לילדכם כדי שיגדלו להיות אנשים טובים יותר.

 

תקשורת

ישנם סוגים רבים ושונים של כלי תקשורת העומדים לרשות ההורים, אך הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא פשוט לתקשר! תקשרו מדי יום – מילולית ולא מילולית. חיבוקים וחיוכים הם סוג תקשורת הכרחי וילדים זקוקים להרבה כאלה.

 

משמעת

משמעת אינה עונש ואנו מעלים נקודה זאת נטו במובן הטוב של המילה. משמעת היא בעצם הדרך בה אתם מתמודדים עם המצופה מילדיכם והבחירות שהם עושים. משמעת אמנם אינה משהו שההורים נהנים ממנו, אך הוא חלק הכרחי בהורות.

 

פתרון בעיות

הורים מצליחים נעשים טובים מאוד בפתרון בעיות. הם אפילו מסוגלים לפתור יותר מבעיה אחת בכל פעם. יכולת זו שימושית מאוד מכיוון שלא פעם תצטרכו לפתור מספר בעיות בו זמנית, במיוחד אם יש לכם יותר מילד אחד.

 

מסורות משפחתיות

מסורות משפחתיות הן כלי הורות שלעתים קרובות אנו לוקחים כמובנים מאליהם. הם מראים לילד שלכם את החשיבות והשייכות לתא המשפחתי.  תחושת שייכות תלמד את ילדכם אופי טוב ויכולת לאהוב. למדו להשתמש במסורות של המשפחה שלכם ככלי הורי יעיל.

כאמור, אנו מציגים בפניכם רק 5 נקודות מרכזיות אך כמובן שישנם עוד אלמנטים חשובים שכל הורה צריך להכיר ולדעת בכדי שחייכם וחיי ילדכם יהיו טובים יותר, איכותיים יותר ויתרמו לאופיו ולהתפחותו בעתיד. הורות מקרבת תעניק לכם ולילדכם בסיס איכותי להתחלה, ובמידה ואתם מעוניינים להכיר טוב יותר את עולם ההורות אנו ב 2-perents מזמינים אתכם לבחון את התוכן שאנו מציעים למגוון ההורים בישראל, הכוללים סדנאות וקורסים שיעניקו לכם את כל מה שחיפשתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *