בפתחו של דבר כשמדובר בחיי משפחה, כולם שואפים להבין כיצד היחסים בין הורים לילדים יכולים להפוך לאידיאליים.

טכניקות הורות חיובית אשר עובדות היטב על מנת לחנך ילדים למשמעת וערכים טובים, זהו חלומם של כל הורים.

עם זאת, זה לא הישג קל. וחשוב לדעת כי יחסי ילד – הורה הם רחוב דו כיווני, במילים אחרות, מדובר למעשה בשותפות בין הורה לילדו.

גן עם פרחים מגוונים ושונים הופך להיות יפה כשהוא פורח. באופן דומה, אם הורים לומדים כיצד להיות 'גנן' ומסוגלים לזהות את האישיות הייחודית של ילדם ולהזין אותה, אז ה"גן" שלהם יהפוך לריחני! ובדיוק על כך לומדים בעולם לימודי הדרכת הורים – הורות חיובית.

לימודי הדרכת הורים

אם אתם מגישים כי ניתנה לכם היכולת לתמוך רגשית הורים אחרים וכי תקשורת והבנת מורכבות הורית היא דבר טבעי עבורכם אז קורס הדרכת הורים הוא בדיוק בשבילכם. לאחר הכשרה מקצועית אפקטיבית ומעמיקה עם תעודה מקצועית תוכלו להדריך הורים במסע המורכב הזה שנקרא הורות.

תהיו לאוזן קשבת ועם זאת בעלי יכולת להפוך הלכה למעשה את ההורות לדבר חיובי יותר באמצעות כלים שונים. כאשר הורים מפתחים מיומנויות הורות אפקטיביות, הם מסוגלים לקחת יוזמה למילוי פער הדורות.

כשהורים מתחילים להבין את האיזון- היכן להציב גבולות, היכן לעודד ואיפה להרתיע, אז ילדיהם יהיו מאוזנים.  באופן זה הם הופכים להורים טובים. כשאנשים לא יודעים להיות הורים טובים, גדל המרחק בין השניים. לדוגמא – שעות השינה של ילדכם הינו נושא חשוב ומהותי ועם זאת הרבה הורים אינם יודעים כיצד להתמודד עם בעיות השינה של ילדיהם – בעקבות זאת אנו מספקים קורס ייעוץ שינה שיעזור לכם להיות הורים טובים יותר ולילדכם להתפתח ולגדול באופן האיכותי ביותר.

"לכל מבוגר צעיר יש את הכוח הפוטנציאלי לעזור לכל העולם. הוא פשוט זקוק להדרכה ותמיכה נכונים " פארם פוג'יה דאדה בהגוואן

בגישתו לעולם החינוכי הוא מסביר כי מתוך הבנה ותמיכה נכונה גם הילדים \הנערים עצמם יכולים לחזק את הקשר עם הורים

מטרת לימודי הדרכת הורים היא להציע הבנה מעמיקה ומלאה של בני הנוער של ימינו.

פארם פוג'יה דאדה בהגוואן חשף כיצד לגדל ילדים ובני נוער באהבה ושוויון נפש טהורים, כך שהם פורחים בכל תחומי החיים. הוא נתן פתרונות חיוביים להורות להנחלת ערכים מוסריים, נימוסים טובים ומשמעת, שעובדים גם בגיל ההתבגרות.

נוהגים לומר ש"אתה זקן בהורות כמו ילדך הראשון". אתה מתפתח כהורה כשאתה לומד את הדברים שהתינוק שלך אוהב ופחות אוהב . מתי היא רעבה? או מה גורם לה להיות נינוחה לפני השינה בלילה? ואז כשהיא גדלה, אתה ממשיך ללמוד עוד – האם היא יותר ביישנית שתעדיף לשבת בחיקך רוב הזמן או השובבה שיוצאת לחקור לבד? אז מה התפקיד שלך כאן? מה תפקיד ההורים?

ילדים מביאים איתם, את האישיות שלהם בלידה, אתה צריך פשוט לעזור להם ולטפח אותם כדי שיפרחו וילכו בנתיב המתאים להם ולאישיות שלהם מבלי להיות מושפעים מנורמות והבניות חברתיות שיגידו להם מי הם.

טבע האדם כהורה

ישנם דברים ביולוגים שקשורים בהורות וזהים לרוב בני האדם אך מעבר לכך כל אחד מתנהל בתפקיד ההורות באופן שונה לחלוטין , אנחנו לא מגיעים לעולם עם ידע מקדים כיצד להיות הורים ולכן עלינו לעשות הכל על מנת להשיג ידע זה על כל רבדיו ולעשות את הכי טוב שאנו יכולים  כהורים.

אנחנו לא מפסיקים ללמוד ולהתחדש בדברים בכל תחומי החיים ואילו בתחום ההורות הדבר חשוב פי כמה ולכן בלימודי הדרכת הורים תוכלו ללמוד על עצמכם כיצד להיות הגרסא הטובה ביותר של עצמכם , כזו שנעים לכם ללכת לישון איתה בלילה ולקום איתה בבוקר – ההורים שאתם שואפים להיות ובהמשך תוכלו גם להעביר את הידע הזה הלאה ולהרבות טוב בעולם .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *