כאשר ניגשים לבחון האם קורס הדרכת הורים אונליין הוא הדבר הנכון עבורכם ועבור משפחתיכם צריך לבחון את המצב המשפחתי שלכם. האם טיפול ממוקד דרך המחשב יעזור או שמא צריך טיפול אישי בדגש על המקרה הספציפי שלכם.

חשוב לציין כי כל קורס בין אם הוא באונליין ובין אם לא מציע שיטת טיפול שונה לכן הקפידו לבחון ולעשות מחקר משלכם על מנת להבטיח כי אכן הקורס תואם את הצרכים שלכם ואת היעדים אותם תרצו להשיג.

 

לוח זמנים 

ידוע כי הורים הינם היצורים העסוקים ביותר בפלנטה , המעברים בין עבודה לילדים ומטלות הבית מייצרת לוח זמנים עמוס ודינאמי ככה שקורס ייעוץ משפחתי שמתבצע אונליין שבו ניתן לפתוח את השיעורים בזמן המתאים לכם יכולה להיות אופציה טובה ביותר. אך לעיתים לוח הזמנים הגמיש לא בכל המקרים מועיל ולכן מומלץ לנסות לקבוע שעה קבועה בשבוע שבה אתם מתיישבים לעבור על הקורס על מנת לא לוותר על זה רק בגלל שהקורס פתוח ומאפשר לעשות כך. מסגרת זמנים תאפשר לקיים את הקורס בצורה יעילה. אמנם בקורס ייעוץ משפחתי אונליין אין פגישה פיזית אך לוח הזמנים הגמיש מבטיח כי לעולם לא תישארו מאחור מאחר ואתם פשוט לומדים בקצב המתאים לכם.

 

גישה מהירה 

בקורסי הורות מקוונים או ייעוץ משפחתי בדרך כלל מקבלים גישה מיידית לתוכן הקורס. במקום לחכות עד שהשיעור האישי שלכם יתחיל בחודש הבא בערבי יום שלישי או שהיועץ שלכם יפתח, ניתן להתחיל ללמוד היום ברוב קורסי ההורות המקוונים. (זכרו לעשות את המחקר מכיוון שגם קורסים מקוונים מסוימים פועלים רק במועדים מוגדרים)

 

תמיכה

אם יש משהו שכל ההורים זקוקים לו במסע ההורות הנפלא הוא תמיכה. אנחנו רוצים לדעת שאנחנו לא היחידים שתוהים מדוע ילדים קטנים לא יכולים לשמור על בגדיהם או מהו החומר המסתורי מתחת לשולחן האוכל. אנחנו רוצים עמיתים שאותם נשתף בכל השאלות שלנו במסע הזה. מרבית שיעורי ההורות המקוונים מציעים תמיכה דיגיטלית ברמה מסוימת בין אם זה באמצעות קבוצת פייסבוק, שיחות אישיות או תמיכה במייל. תמיכה מקוונת יכולה להיות מועילה ביותר לבעלי לוחות זמנים גמישים הנהנים מתחושת קהילה, אך אם אתם מסוג האנשים שצריכים לשבת פנים אל פנים על מנת לעבור את התהליך ולקבל את העזרה שאתם זקוקים לה זה אולי פחות יתאים לכם ואילו הפגישות אונליין יהיו כתוספת לפגישות האישיות. בעוד שקורסי הורות מקוונים מציעים תמיכה רבה ומהווים בחירה חכמה עבור הורים שרוצים אפשרויות תמיכה גמישות יותר, יתכן שהם לא עונים על הצרכים של מי שמעדיף תקשורת אישית.

 

קורס ייעוץ שינה 

כמתואר מעלה נגענו בנקודות הקשורות לקורס הדרכת הורים אונליין וייעוץ משפחתי אך היתרונות הללו נוגעים גם גם עבור קורס ייעוץ שינה. בקורס ייעוץ שינה לומדים איך לאבחן את בעיית השינה לשנות הרגלי שינה ולבחור בגישת הטיפול המתאימה לאותו הילד ולמשפחתו בהתאם לסטטוס שלהם. ניתן לקחת קורס ייעוץ שינה לא רק בכדי להפוך ליועץ שינה אלא גם בשביל אנשים שחסר להם ידע ורוצים לטפל בעצמם בילדים ללא מקור חיצוני. ככל שתצברו כלים וידע בעצמכם כך תוכלו לטפל טוב יותר בילדכם ובהרגלי השינה שלהם.

 

קורס הורים אונליין 

לסיכום קורס ייעוץ שינה, קורס הדרכת הורים וכן גם ייעוץ משפחתי הינם קורסים שניתן ורצוי לקחת אונליין.

כל תהליך בו תקדישו את תשומת הלב שלכם לילדכם ותגיעו עם רצון וראש פתוח ללמוד יהיה מצויין בעבורכם.

שימו לב לא לבחור קורס במחיר נמוך מדי מאחר והדבר מבשר רעות. עיינו מראש בסילבוס של הקורס ותראו אם הוא אכן מתאים לצרכים שלכם , אל תתביישו להעזר ולהיוועץ עם אנשים שונים בתחום. בפורומים של הורות בוודאות תוכלו למצוא קורסים מצויינים שבהם הורים חוו חוויה משנת חיים במובן החיובי . כל עוד תגיעו בגישה חיובית לחולל שינוי בחייכם אתם אכן תקבלו את הכלים המתאימים לשם כך בקורס אונליין, במידה ותרצו לחזק  את הידע תוכלו לקבוע גם פגישות אישיות בנוסף לקורס אונליין על מנת לעבוד לעומקם של הדברים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *