המלצות על הדרכת הורים פרטית

חשבתי איך להתחיל לנסח את הרגשות שלי.
אני, בן אדם של מילים כתובות. שם תמיד הכי נוח לי...
אבל את ביכולותייך המופלאות מאתגרת לי את אוצר המילים 🙂
אנחנו לא מכירות הרבה מדיי זמן אבל אני מרגישה, כמאמר הקלישאה, שאנחנו מכירות כבר שנים. ואת לא חייבת לאהוב קלישאות או להתחבר אליהן אבל כשנשמה אחת פוגשת אחת כזאת החיבור הוא בלתי נמנע, ממש כמאמר הקלישאה...
אנחנו בתחילת האמצע של התהליך ובמילותייך הנוקבות את מצליחה לחדור לכל תא ותא, אלה שהיו רדומים שנים ואלה שלא הכרתי. בעיקר אלה שסירבתי להכיר ובטח להתמודד איתם...
אני מלאת הערכה לך על התהליך, החיבור, האמת. האמת הזאת שאני מחפשת כל כך בכל דרך, בכל פנייה ואת מצליחה להראות לי אותה כל כך בבירור.
זו לא אמת קלה שלא תטעי, אבל זו האמת שאני צריכה ומחפשת ובעזרתך, בליווי שלך נעים יותר לשמוע אותה, קשה ככל שתהיה. אבל את לא רק קשה איתי, את עוטפת אותי בתקווה, בציפייה, בכמיהה לשינוי המיוחל. הידיעה שאת שם גם אם לא בכל רגע נתון, היא זו שאוספת אותי, מנערת אותי ומעירה אותי בבוקר לידיעה שהמציאות תהיה טובה יותר ממש בקרוב. שהנה אני לומדת לעשות את מה שצריך בשביל להיות טובה יותר,
שמחה יותר, נושמת יותר ומה שהכי חשוב לי מעל הכל - להיות אמא טובה יותר לילדיי.
אז אם יש במישהו ספק כזה או אחר, זה הזמן להיפרד ממנו ולהגיד לך יפה שלום. החרטה היחידה שלי היא שלא נפגשנו עוד הרבה קודם, אבל אני יודעת שגם לזה יש סיבה...
תודה על מי שאת ומה שאת עבורי. תודה שעשית לי מקום אצלך בלב, מקום שהוא רק שלי ובשבילי.
טל ליפשיץ
ליאתוש היקרה...
כמות המילים שיש לי בכדי להודות לך פשוט אינה נגמרת...
מהרגע הראשון בשיחת הטלפון שלנו לפני שקבנו את הפגישה הראשונה הרגשתי שאת מבינה אותי כאילו קראת את מחשבותיי. יכולתי להתרשם מיכולת ההקשבה שלך אליי והמקצועיות שלך... זה הרגיש מאד בטוח איתך. עם התחושה הזאת הבענו לפגישה איתך במטרה מאד ברורה לחולל שינוי ענק בחיינו בצורה מאד מהירה. יש בך משהו מעבר לידע ומקצועיות, את מביאה את עצמך ב-100% והנתינה הזו מרגשת וללא ספק משפיעה אף היא על התהליך.
מאושרת שזכינו להכיר אותך ומודה על המתנות האדירות שנתת. את אישה כל כך מיוחדת עם שליחות שכל הורה חייב להכיר.
היום יותר מתמיד אני מבינה שחינוך ילדינו זה ערך עליון שחייבים לפתח. שמחים שיצאנו עם כלים נפלאים להמשך הדרך...
ממליצה בחום לכל הורה שמאמין שמגיע לו 🙂
חיבוק ענק !!!!
לורין רצון
מאמנת מכירות לבעלי עסקים
בס"ד
אנו מירב ויוסי אזולאי הורים לשלושה ילדים (16, 11.5, ו-7), נפגשנו עם הגברת ליאת רוקח זמרוני תקופה, לטיפול, להדרכה, איך להתנהג עם ילדינו, איך לדעת לסמוך עליהם, ולתת להם אחריות, ולתת להם תפקידים.
לדעת איך למצוא את הזמן לבילוי עם כל ילד וילד אפילו לחצי שעה ביום – כמה שזה תורם לילד.
איך לפצותם על ששומרים על אחיהם הקטן בחופש הגדול בזמן שאנו בעבודה.
הגברת ליאת רוקח זימרוני עזרה לנו המון המון, לראות דברים נכון, שלא ראינו, בכך ששמרנו יתר על המידה על הילד האמצעי, ובכך בעצם יצרנו בעיה, רצינו את טוב ביותר עבורו אך לא ראינו שאנו כביכול, מראים לו שהוא לא מספיק אחראי ואנו לא סומכים עליו.
הודרכנו על ידי ליאת איך להתנהג בדיוק ומה לעשות בדיוק ותודות לה היום זה הפך לשיגרת חיינו, אנו משתדלים ליישם כל דבר ודבר שלמדנו ממנה, הצבנו גבולות ופתאום ילדינו קיבלו ביטחון מלא שיש הורים שמצבים גבולות.
אנו מודים לליאת על כל מה שעשתה למעננו ולמען ילדינו.
מומלץ מכל הלב להיעזר בליאת.
בברכה ותודות
מירב ויוסי אזולאי
ליאת היקרה
כמה שורות נבחרות מתוך השיר מסכמות 10 שבועות איתך.
סערה היתה, הנה חלפה לה...
עם האור נוסיף ללכת הלאה
עוד הדרך רבה, המסע עדיין לא תם
לא קלה היא, לא קלה דרכנו
עוד שדות פורחים יש לפנינו
עוד הרים גבוהים, וצונני פסגות
במפגש הראשון שלנו הצגנו את עצמנו כ"הורים לשני לוחמים..."
ובלב הרגשנו שאנחנו מאוד רוצים להכריז על "הפסקת אש" . לשני ה"לוחמים" הקטנים שנטשנו פעם בשבוע עבור מפגש איתך הסברנו ש"אנחנו הולכים ללמוד להיות הורים טובים יותר".
והמטרה הושגה תודות לך!
כמו מילות השיר שבחרתי לצטט מעלה, לא קלה היתה דרכנו... היא התפתלה בין הרים ועמקים שהובילו אותנו לעליות ומורדות עם לא מעט מכשולים. אבל עם אמונה במטרה ובעיקר ב, ואי אפשר היה אחרת כי הרגשנו שאת כ"כ מחויבת לנו ולא תנטשי אותנו בלי שנשיג אותה, גם התוצאה לא איחרה להגיע: השקט חזר אך המסע עדיין לא תם... תודה על 10 מפגשים מרתקים תודה שלימדת אותנו להקשיב, לכבד, לשבח, לחזק, להציב ולדרוש, אך גם לדעת מתי להרפות.
נמשיך לשמוע את קולך מנחה ומוביל כאילו את צופה בנו מבעד לחלון ולוחשת באוזנייה קטנה שהשתלת לנו, מסבירה במה טעינו וכיצד אנחנו צריכים לתקן.
לא יכולים להבטיח שנצליח ליישם את הכל אבל מבטיחים שנשתדל!
באהבה גדולה ובהוקרת תודה עצומה שלך
אסתי ואלעד
ליאת אהובה בוקר טוב.
אני רוצה להודות לך על הפגישה שהייתה לנו ולעדכנך שהורדתי מדיטציות ומוזיקה מרגיעה ואני שומעת כל יום את ההקלטה שעשינו ביחד (כיף לי ומרגיע לי לשמוע אותך),
אפילו עלו לי דיוקים ומתכננת היום בצהריים לשבת לכתוב לי ולהקליט לי את זה.
הרגעת אותי וגרמת לי לעשות ולסגור קצוות, לצאת מאיזשהו קיפאון שקצת נכנסתי אליו לאחרונה.
תודה. אוהבת אותך ומודה כל יום על שאת חלק מחיי.
ניצה מתיתיהו
בוקר טוב ליאת
אני חושבת שכן, כשאגיע הביתה אנסה אבל חשוב לי לשתף אותך שמיד אחרי ההרצאה התחלתי להשתמש בנושא הבחירה והשיקוף ומדגישה לילדים שאני רואה שהוא בחר כך ולא אחרת: אני שמחה שבחרת לעזור לאחותך וכדומה. וגם בימים שעברו מאז...
קודם כל המודעות, אני יודעת שבזכותך, אני לא ממהרת לענות וגם אם אמרתי משהו וטעיתי, עצרתי את עצמי, אמרתי סליחה טעיתי, והחזרתי את השיחה למסלול הנכון. בסופו של דבר פשוט רוצה להבהיר שהתחלתי לחפש את הדברים החיוביים שהם עושים כדי להגיב על כך.
אז שתהיה לך שבת נפלאה.
אורית
הדבר הראשון שלקחתי היא נשימה מאד ארוכה.
הבנתי בעזרתך בעצם שניתנו לי פה מתנות בתוך מערכת היחסים שלי עם ילדיי, שלי עם בן זוגי ובעיקר שלי עם עצמי. למדתי לעצור ולהקשיב יותר ולזהות בעצם את המסר – זה בעיקר מה שלקחתי מהשיטה.
המטרה שהגעתי איתה היא להבין את השפה שבה מדבר הבן שלי, לא הצלחתי להקשיב לו בגלל כל כך הרבה רעשים ומטרה נוספת היא הרצון הגדול שלי להכניס שלווה לתוך מערכות היחסים שלי.
יצאתי כמו תמיד בכל המקומות שבהם אני פוגשת בחיי עם ידיעה מאד חזקה שמי שבאמת רוצה לשנות, להצליח זה עובד!
ואפילו מעבר לידיעה, בעשייה היומיומית הצלחתי להביא משהו שלו נינוח יותר למשפחה ולבית שלי.
בהצלחה ענקית יקירה,
קרן-ליהיא יקיר
לליאת היקרה,
רציתי להודות לך על הדרך שעברת איתנו, הגענו אליך מתוסכלים ומבולבלים מתוך רצון לשנות את האווירה בביתנו.
חייבת לציין שכבר המון זמן ניסיתי לשכנע את בעלי להגיע למפגש מהסוג הזה אך מעולם הוא לא רצה לשתף פעולה, התמזל מזלי והצלחתי לשכנע אותו להגיע אליך ואת במקצועיות ורגישות ידעת איך להגיע אל ליבו, לדבר בשפתו ולגרום לו לשתף פעולה בתהליך.
מעבר לשיפור היחסים עם הילדה גרמת, בדרכך המיוחדת, גם לשיפור היחסים ביננו. במספר מפגשים ממוקדים גרמת לנו לראות את הדברים מנקודת מבטה של הילדה ולהבין כמה חשוב שנעשה שינוי בהתנהגות שלנו ודרכו יבוא השינוי בהתנהגותה של הילדה.
עכשיו אנחנו משתדלים, גם אם לא תמיד מצליחים:
"להסתכל בלבן של העיניים"
לראות דברים דרך העיניים של הילדה (כי הרי לכל התנהגות יש סיבה)
מנסים ללכת זה לצד זה ולא כנגד- משפחה! מודה לך על הכל בשם כל בני המשפחה, שמחנו להכיר אותך וממשיכים "לעקוב" אחריך בשמחה.
משפ' לביא
אורטל, לירון, טוהר, מיקה ובן
מתוך עבודה שלי עם אנשים בשנים האחרונות גיליתי שאחד האתגרים הגדולים ביותר שיש להורים הוא בהצבת גבולות, זה כאילו אין דרך ברורה ומדויקת לעשות את זה.
בנוסף המפגש הריגשי שאנשים עוברים עם הצבת גבולות הוא כל כך עמוק ומלא בניסיונות עבר כילד וכהורה שנוצר המון ערפל סביב מה נכון בתחום הזה...
אז במיוחד בשביל זה אני רוצה שתכירו את ליאת רוקח זימרוני, מדריכת הורים מדהימה שאני ולורין לקחנו אצלה מספר טיפולים ופשוט שינתה לחלוטין את כל מה שאנחנו יודעים על הורות וחינוך.
ממליץ בחום לכל הורה שרוצה חיים טובים לילדים שלו.
דניאל דוידזון