המלצות על קורס ״איך לממש פוטנציאל״

איך לגרום לילד שלי להפסיק לכעוס

ליאתי!!!
את מקסימה! סוף סוף הצלחתי לראות את הסרטונים ולהקשיב לעצותייך המלומדות.
את מקסימה! מצחיקה! נבנונה! ובא לי לעשות עוד שלושה ילדים בהמשך לדברים החכמים שלך.
זה נשמע פשוט וקל לגדל ילדים... רק להיות בפוקוס! לדעת את הדברים שאת עומדת עליהם בחשיבותם, לפשט אותם לנקודות שאת נותנת, למקד אנרגיות למקומות הנכונים ולהיות שם בשבילם. וגם בשביל עצמך. להינות!!!
הלוואי שזה יהיה לי קצת יותר קל בעזרת ההמלצות שלך בעזרת העצות שלך. את עומדת על נקודות קריטיות על חשיבות של הדברים הכי קשים (לכאורה)
מאחלת לעצמי לעמוד בצמתים הללו ולזכור מה שליאת אמרה. ולהתנהג בהתאם. אני מאד מעריכה אותך, אוהבת אותך ולומדת ממך המון.
חשבתי שכאמא לשלושה מלאכים מקסימים שכאלה אני כבר יודעת הכל ושאין חכם כבעל נסיון ושאינטואיציה של אמא... אז הכל נכון והכל תקף וגם, להקשיב וללמוד. תודה ענקית!
מלי
ליאת יקרה,
בעידן של שינויים תמידיים: שינויים טכנולוגיים עצומים, שינויים בצורת הלמידה ובמידע שילדינו חושפים לו יום-יום, אני מוצאת שהתעדכנות ולמידה על מה שנכון להורות של ימינו הם חיוניים וחשובים. את מטיבה להביא בפני ההורים באופן קבוע מידע עדכני, רלבנטי לנושאים יומיומיים, מידע מעשי ונגיש לכל.
שמחתי להעשיר עוד את ידיעותיי בקורס מימוש פוטנציאל הוירטואלי שלך (מאד נוח ללמוד און לייו ובזמן הנוח לי כשאנו עסוקים כל כך...).
אני משוכנעת שכל למידה שאנחנו עושים ויישום שלה מפתחים אותנו עוד יותר ומועילים למשפחה כולה. א.ש אמא לשלושה 🙂 שתהיה שבת משפחתי ומהנה!
א.ש.
אמא לשלושה
ליאת יקרה,
תודה רבה נהנתי מאוד וחזרתי עם חומר למחשבה וכמובן היה לי כייף להכיר! כפי ששמת לב אני לא מהמשתתפות, בטח בקבוצה שאני לא מכירה... אבל בהחלט לקחתי איתי הרבה דברים לארגז הכלים ההורי שלי.
מהדוגמא של אסתי למשל, הבנתי שאני את השלב בו היא נמצאת עברתי. למדתי (ועדיין) לשחרר את הילדים שלי לעצמאות והמשפט האדלריאני "אל תעשה עבור הילדים שלך את מה שהם יכולים לעשות בעצמם" מלווה אותי כבר תקופה ארוכה.
מה שבן למדתי שאני יכולה להביט קדימה ולראות את הדברים אחרת, טובים יותר, שלווים יותר.
וכמי שאוהבת לחלום ולדמיין אני בהחלט מתכוונת להשתמש בכלי הזה... אז תודה לך. את רהוטה וברורה ומאד ממוקדת, וכיף להקשיב וללמוד ממך. תודה על הפנקס צ'קים. בדיוק התכוונתי לרכוש אותו לעצמי... (מחשבה מזמנת מציאות?!)
תודה ענקית וחיבוק גדול !!
תמי טריסטר