המלצות על קורס
הדרכת הורים - מנט(ה)ורים

"כל מה שילד צריך , זה מבוגר אחד שיאמין בו"
כמה פעמים הרגשתם מותשים בסוף היום... חושבים עם עצמכם שהיה אפשר לעשות את זה אחרת..
כמה פעמים הבטחנו לעצמנו שזו הפעם האחרונה ש...
לכולנו יש את האחריות והרצון להיות ההורים שעושים את הדברים בצורה הכי נכונה מול הילדים..
ככל שהילדים גדלים אנחנו מרגישים את כובד האחריות שיש עלינו ואת הרצון להוות דוגמה אישית ראויה לילדים...
אני באופן אישי התחלתי להרגיש את כובד האחריות ככל שהילדים גדלו..
שמי איילת גולדרינג, אמא ל-4 ילדים מקסימים, ועוסקת בתחום החינוך כבר 16 שנה.
כאמא הרגשתי מזה זמן רב שאני צריכה לדעת יותר ולקבל כלים יישומיים שיעזרו לי עם הילדים, וגם במהלך עבודתי בתחום החינוך, נוכחתי לראות שתחום זה יהיה לי לעזר רב מול ההורים של תלמידיי.
לימודי תיאוריה, כגון פסיכולוגיה לגיל הנעורים, כבר למדתי במשך השנים בלימודי התארים שלי וההשתלמויות השונות... אך בחיפוש אחר לימודים בתחום ההורות, היה לי חשוב שהקורס יהיה קצר, ממוקד ואפקטיבי, ושיתן לי כלים יישומיים שאותם אוכל להעביר להורים.
כשהגעתי ל"בשביל ההורות", גיליתי שזה לא רק "שביל", אלא ממש דרך סלולה להורות מודעת ומעצימה. עברתי באופן אישי דרך משמעותית בהתפתחות האישית שלי. ואף התנסיתי בהצלחה עם משפחתי.
הייחודיות הבולטת, במהלך הלימודים, ואף בסיומם הוא היחס האישי, ההעצמה, האכפתיות מכל לומדת, וגם האפשרות להמשיך וללמוד במסגרת ההמשך שנותנת מענה מקצועי וליווי לתחילת הדרך המקצועית החדשה שבחרתי!
כיום אני בעלת קליניקה ומקבלת להדרכה אישית באזור מגורי בבית שמש. בנוסף, אני מעבירה סדנאות הורות של 4 מפגשים שבהם אני נותנת כלים מעשיים להורות מאושרת. אז אם אתם רוצים לקבל כלים במס' מפגשים, אתם יותר ממוזמנים ליצור איתי קשר טלפוני
איילת גולדרינג
״הורה לדרך״
הכלים המרכזים שאיתם יוצאת מהקורס הם מודעות גדולה והבנה שמאחורי כל דבר גלוי יש משהו סמוי שניתן להגיע אליו וכך לעשות שינוי.
במהלך הקורס עברתי שינוי מחשבתי, למדתי לראות דברים אחרת בתור אמא ובתוך מדריכת הורים לעתיד.
למדתי לראות מה ילדיי מנסים לומר לי ובעיקר לקבל אותם כפי שהם.
תמיד ידעתי שאני טובה בלייעץ לאחרים אבל התלבטתי באיזה בי"ס לבחור. לאחר שיחה שבה הבנתי לעומק מה אני הולכת לקבל החלטתי לבחור ב"בשביל ההורות".
הקורס מומלץ כי כל אחת מהבנות בקורס עברה תהליך וקיבלה כלים משמעותיים.
חלי קומר
גננת
את כזאת מרגשת...
רציתי מזמן להגיד ולא ידעתי אם זה הזמן, אבל מה אכפת לי... – את והאתר שלך והתשובות שלך כ"כ מקצועיות וחזקות. פשוט חזקות.
סגורות על עצמן, מפתחות, אני מתרגלת בכל שעה מחדש את העניין של להחזיר לאנשים סביבי, גם הקטנים שביניהם את השאלות, מבלי "לסדר" להם. ואיכשהו, דווקא כשאני לא מסדרת, אני חזקה יותר. אני כ"כ שמחה בשביל עצמי שאת ובשביל ההורים הם חלק מהדרך שלי עכשיו...באמת.
רוצה להעניק לך גם מתנה קטנה, אני מספרת לאנשים שאני לומדת ב"בשביל ההורות" והם מכירים, שמעו או מתעניינים. אז מאחלת לך שעם כמה שהשנה הזו היתה רצופה בטוב – שהשנים הבאות תתעלנה אחת על השנייה. שיהיה בהן כמעט כל מה שאת רוצה, כדי שתמשיך לבעור בך האש הזאת.
שיהיה בהצלחה
קרן מירב
הקורס תרם מאוד לחיי האישיים בכך שקיבלתי את הכלים של המודעות ההקשבה ההכלה כלפי ההורה, העמקה רגשית ויכולת לשקף בניית וסלילת שביל הורי נכון וספציפי לכל הורה בהתאמה לצרכים שלו.
כגננת בחינוך המיוחד אני מבינה טוב יותר הורים ותהליכים שהם עוברים (: ממליצה מאוד.
טלי
אמא לשני ילדים עם צרכים מיוחדים וגננת משלבת
כגננת הייתה לי הבנה בעולמם של הילדים. בקורס קיבלתי ספוט נוסף שהיה לי חסר על המערכת יחסים בין הורים וילדים וכיצד היא נוכחת כהוויה פעילה בנפש הילד ולא פחות מכך בנפש ההורה.
הייתה לי אפשרות ללמוד כלים המלמדים אותי להבין את מערכת היחסים הורה-ילד ומה כל אחד מפעיל אצל השני. כל ניסיון של "לפתור" בעיה לא נובע מלוגיקה של פתרון בעיות אלא דווקא מהבנת המניעים של ההורה בבסיס הפעולה והתגובה והארתם באור המודעות.
למעשה זהו הכלי החשוב ביותר שיש לנו לעבוד בו עם אנשים.
בהיבט מקצועי הקורס נתן לי כלים שמרבית התיאוריות והלימודים הפורמאליים פשוט לא נותנים לי - המודעות או לפחות למה זו הדרך היחידה לחולל יותר אהבה כנות והרמוניה בין בני הבית.
בהיבט האישי - הקורס הוא כמו "טיפול", מסע, מסע לילדה שהייתי, למחנכת שאני, לאמא שאהיה, מסע שמדייק וחומל ופונה באהבה לכך שאפשר לשנות ולהשתנות.
טלי ארגר
גננת
מהקורס יצאתי עם ראיה אחרת על ההורות שלי ועל ההורות בכלל.
יצאתי עם כלים מהותיים כיצד להתנהג בסיטואציה מסוימת, איך להגיב איך להעצים את ילדיי, איך לגרום להם להיות מאושרים עפ"י מה שאני ובעלי רואים כאושר.
ברמה המקצועית כיועצת שינה זה נתן לי להבין מאיפה נובע הקושי של הורים וכיצד ניתן להראות להם אותו ובעיקר כיצד לפתור אותו.
כשהחלטתי להירשם לקורס, זה היה כתוצאה מכך שהקשבתי לחוויות של בוגרות המחזור הקודם והבנתי שמעבר לכלים יש לי כאן הזדמנות לשנות גישה מתוך האמונות שלי ושל בעלי.
ממליצה בחום להירשם לכל מי שרוצה לעשות שינוי בחייה האישים והמקצועיים.
שמרית דוד
יועצת שינה
בשיטת "בשביל ההורות" מצאתי בית ל"אני המאמין שלי".
שנים ארוכות עסקתי בליווי הורים במערכת החינוך והרגשתי תמיד אמיתית ושלמה במקום בו הייתי.
יחד עם זאת לאורך השנים הבנתי כי עלי לדייק את העבודה, לשפר ולשכלל את ארגז הכלים אותו אני מציעה למשפחות אותן אני מלווה. חיפשתי בית שיתחבר עם עקרונותי אך גם יוסיף, יחדד וידייק את המהות החשובה בה אני מאמינה, ביררתי במקומות שונים ולאחר שיחה קצרה עם ליאת רוקח-זימרוני מיד ידעתי שזה המקום בשבילי.
במהלך הקורס, ליאת והצוות המלווה, העשירו אותי ברמה האישית והמקצועית, היו שם וליוו אותי גם במהלך הסטאז'.
אז אם גם אתם חושבים שללוות הורים זה הייעוד שלכם, ואתם מאמינים בדרך של הקשבה, הכלה, כבוד וסמכות אל תהססו, הגעתם למקום הנכון.
רוני שגיא
מנט(ה)ורית ומדריכת הורים