אילנה בכר

*** מקבלת באזור השרון והמרכז ***


הצורך ללמוד הדרכת הורים נמצא אצלי שנים.

הסביבה הקרובה אליי ואימהות שפגשתי לא הבינו למה הייתי צריכה את זה.
הרי אני כבר מלווה הורים בסדנאות ליווי התפתחותי לתינוקות, מלווה הורים לפעוטות עם חוג מקסים, אני מדריכה קבוצות של מעגלי אימהות, אני מייעצת להמון אימהות מה לעשות בקשיים שהן חוות עם הלידה ובשנים הראשונות. מה כדאי לעשות כדי להקל על התינוק ועליהן. אני הרי כבר כל כך מחוברת לשם.
אז למה דווקא עכשיו? לעתים אנחנו חיים את היום יום ושוכחים לעצור. אנחנו כל כך עסוקים בעשייה שאנחנו לא מבחינים מה מזדמן לנו בדרך.
אנחנו שוכחים שכדי להזיז את הדברים אנחנו צריכים לנוע ואז הדברים ינועו מעצמם. ראיתי שהסביבה עזרה לדברים שאני רוצה לקרות. הרגשתי שאני צריכה עוד משהו שחסר לי כדי להעביר הלאה.
הבנתי שאני חייבת לגדול עם הידע שצברתי ועם ידע חדש ולהתנסות על עצמי כדי להעביר אותו הלאה. הרגשתי שאצלי בבית הדברים הפכו לאחרים. הבנות גדלו והצרכים שלהן השתנו. הרגשתי שהיכולת שלי להכיל את הצרכים המשתנים כבר לא מספיקה.

אז בחרתי ללמוד הדרכת הורים מודעת בשיטת בשביל ההורות של ליאת רוקח זמרוני כדי שאוכל להיות הורה משמעותי, כדי שאהיה ההורה הכי טוב שאני יכולה להיות וכדי שאוכל להעביר להורים הדרכת הורים מודעת על מנת לגדל ילדים מאושרים ובטוחים בעצמם.
בחרתי לשנות. לשנות את התפיסות שלי, את הפרשנות שלי ואת מה שאני מרגישה בתוך אותה מציאות קיימת.
זה מה שנתן את הכוחות האמתיים לעשות את השינוי. כאשת מקצוע הבנתי שעלי לגדול עם ההורים והילדים שאני מלווה כדי להעניק להם עוד כלים וידע וכדי להצליח ולהרחיב את קהל הלקוחות שלי.

מדריכת הורים בשיטת בשביל ההורות,
מומחית להתפתחות תינוקות בקבוצות ובפרטי,
מנחת סדנאות ליווי התפתחותי בתנועה ועיסוי תינוקות

אילנה בכר – 052-2974122

אילנה בכר

אילנה בכר - מדריכת הורים
X