רוני שגיא-כהאן

*** מקבלת בסקייפ ***


מזל טוב, אתם הורים. רבים יגדירו זאת תפקיד חיינו!
אל היומיום, העמוס והגדוש ממילא, מצטרפת אחריות גדולה לגידול וחינוך ילדנו. אנחנו אחראיים לבריאתו של אדם חדש בעולם ויש לנו כל כך הרבה חלומות, ציפיות ושאיפות עבורו, ויש לנו כל כך הרבה ציפיות מעצמנו אבל בעצם דווקא לתפקיד הכל כך חשוב הזה, אין הוראות הפעלה והכוונה מדוייקות, אין אמת אחת ודאית, והדברים, איך לומר, לא תמיד מסתדרים בדיוק כמו שהיינו רוצים.

לכן, בתוך כל העומס הזה, אני מזמינה אתכם לקחת פסק זמן של שעה, אחת לשבוע ולהפגש איתי. מודעת לקשיים האובייקטיבים בהתארגנות ליציאה מהבית ולכן עומדת לרשותכם במפגשים אישיים, פרונטליים או דרך הסקייפ.

במהלך המפגשים נמצא יחד את החוזקות ההוריות שלכם ושל ילדיכם, הן שם, מחכות לכם שתגלו אותן, נעמוד על האתגרים שבהורות החדשה, כך שנוכל להרכיב עבורכם את ארגז הכלים המעשיים , הנכון והמדוייק לכם, שיוביל אתכם להנות מהבית, מהתא המשפחתי שלכם ומההורות. ההנאה הזו אינה דבר של מה בכך, אני מאמינה כי היא זו שתוביל אתכם לגדל בוגר אחראי, יוזם, עצמאי,מאושר ובעל ביטחון . אחרי הכל,

"כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו" (הרב שלמה קרליבך) וכל מה שהורה צריך, זה מדריך הורים שיראה אותו, יעזור לו למצוא בתוכו את הדרך הנכונה ביותר עבורו ועבור משפחתו, כדי שיוכל לממש את הפוטנציאל המיוחד והייחודי הטמון באוצר הזה הקרוי משפחה.

שמי רוני שגיא-כהאן אמא ליואל בן 5.5 ודניאל בן 4, נשואה ליאיר. גרה בלונדון, בעלת תואר ראשון (B.A) במדעי ההתנהגות – אוניברסיטת בן גוריון ותואר שני (M.A) בחינוך עם התמחות בלקויות למידה- אוניברסיטת תל אביב.

מאבחנת דידקטית, בעבר עבדתי כ -10 שנים במשרד החינוך כמורת שילוב ומדריכה מנהלים וצוותי מורים, במהלכן נפגשתי, ליוויתי והדרכתי הורים רבים.

בימים אלה, מדריכת הורים ברחבי העולם בשיטת "בשביל ההורות" ויועצת שינה, מקיימת מפגשים פרונטליים או בסקייפ.

Ronisagi4@gmail.com

+447913108923  (שלחו לי הודעה בוואטסאפ ואחזור אליכם)

רוני שגיא-כהאן

רוני שגיא-כהאן
X